Renault cognac
Renault konjakimaja loodi 1835 Jean Antonin Renault poolt Cognac’i linnas. Jean Antonin oli suur reisimees ja innovaator. Oma jälje konjakitootmise arengusse on ta jätnud sellega, et oli esimene konjakivalmistaja, kes tarnis oma jooki pudelites, mis tagasid konjaki algupärase maitse ja hõrgu aroomi säilimise.
Renault stiil
Renault konjakid on tuntud oma unikaalse stiili poolest, olles tõeliselt rikkaliku ja puuviljase maitsega. Maheda ning ümara maitsega konjakites on täiuslikus tasakaalus puuviljasus, vürtsikus ja puidusus. Enamus konjakite puhul reeglina domineerib üks nendest kolmest maitsest. Renault stiili mõjutab enim oskuslik konjakisegamine.

Täiusliku konjaki valmistamisel on tähtsaim osa segamine. Eri aastakäikudest ja istandustest pärit eaux-de-vie`de seast õige valiku leidmisel on ääretult tähtis konjakimeistri kogemus, intuitsioon ja kirg.
Konjakimeister valib Renault' jaoks hoolega välja nii viinamarjaistandused kui ka viinaköögid, et tagada kvaliteetsete konjakite valmistamiseks parim eau-de-vie.
Renault`keldrites on umbes 5000 barrelit eaux-de-vie`d ning aroomipalett on tohutu – täiusliku maitse- ja aroomitasakaalu loomine on meisterlikkuse kõrgeim tase.
Laagerdumine on hädavajalik, et eau-de-vie muutuks konjakiks. Protsess algab uutes vaatides ning kuue kuu pärast valatakse eau-de-vie vanematesse vaatidesse, kus laagerdumise protsess kestab kuni 50 aastat.
Renault' konjakid laagerduvad püttseppade käsitsi meisterdatud vaatides.
Vaata lähemalt: Renault konjaki koduleht

Ikooniline Carte Noire – vanim seni kasutatav konjakiretsept
Carte Noire lugu sai alguse Jean Antonin Renault' soovist luua segu, mis peegeldaks tema arusaama täiuslikust konjakist. Ta andis sellele nime Carte Noire (täiuslik vanuse, aroomi, maitse ja tekstuuri tasakaal). Renault' konjakimaja lipulaev on ikooniline Carte Noire, mis registreeriti kaubamärgina Ühendkuningriigis 1876. aastal ning on seega üks vanim seni kasutatav konjakiretsept.
Tänapäeval segatakse Reanult Carte Noire Extra Oldi endiselt sama retsepti järgi. Renault Carte Noire Extra Oldi valmistamisel on segatud kokku rohkem kui 50 erinevat, hoolikalt valitud eaux-de-vie’d.


Konjaki nimi ’Avec’ (prantuse keelest tõlgituna ’koos’) ja ka toode ise on inspireeritud Põhjamaade kargetest ilmadest, kus konjaki nautimine koos kohviga on laialt levinud.
Renault Avec unikaalsusest räägib ka fakt, et toode kuulub 50 kõige innovaatilisema toote hulka, mis lansseeriti eelmisel aastal 2018 aastal (The Spirit Business).